applixware 4.4.1 a cestina

Rudolf Ulč rudolf.ulc na oku-st.cz
Pondělí Leden 18 09:53:43 CET 1999

Doobry den

> bylo to na 4.2, ale Xlib AFAIK se nijak zasadne nezmenil

Udelal jsem nekolik pokusu s mrtvymi klavesami v Applixware.
- mam RH 5.2, Applix 4.3.7.
Nastavene promenne XLIB_FORCE_I18N=1, _XKB_CHARSET=iso8859-2,
LC_CTYPE=cs_CZ,

Pro zprovozneni mrtve klavesy musi byt nastaveno LC_CTYPE=cs_CZ, nestaci
jen LC_ALL=cs_CZ.
Potom se musi spustit Applixware, napr. Word, pak SaveAs a do jmena
souboru napsat napriklad hacek mrtvou klavesou a r (nestaci ř v horni rade
klaves). Od teto chvile mrtve klavesy funguji vsude.

Pokud neni nastaveno LC_CTYPE, ale jen LC_ALL, po vyse uvedene operaci
prestane fungovat horni rada ceskych klaves uplne.

Takhle se chova Applixware u me, napiste me prosim, zda to takhle funguje
i u vas.

Rudolf Ulč
Okresní úřad Strakonice
rudolf.ulc na oku-st.cz