3 sitovky

Daniel Teufel teufeld na k332.feld.cvut.cz
Pondělí Leden 18 10:23:56 CET 1999

Preji pekny den

 Uz zhruba tyden se pokousim primet Linux aby mi krome  jedne sitovky
vzal i nekakou dalsi. Zatim marne.
Mam pri sitovky a vsechny bych chtel aspon pokusne zprovoznit. Jednu
(ne 2000) to najde kdyz mu reknu na ktere je adrese. Ostatni dve,
ktere jsou podle me funkcni (aspon jedna na 100%), ne a ne nejak
najit. Nemam  presne tuseni o jake sitovky jde ale na jedne je
napsanono Ether16 takze predpokladam ze to bude Ether16. A na druhe
nic, jen je vyrazen podobna s realtekem. Vsechny tri jsou  na ISA.
Ciste teoreticky predpokladam ze jsou to sitovky kompatibilni s
ne2000. V conf.modules mam uvedeno
alias eth1 ne
option eth1 io=0x360 irq=6
zadamli modprobe eth1 pak neni zadna odezva proste nic.
pokousim li se o insmod zahlasi ze uz modul ne jednou existuje.

Muzete mi nekdu poradit jak obecne z provoznit sitovku? existuje
nejaka utilitka ktera mi rekna zda je sitovka funkcni?..

                                   dekuji za odpovedi

                                       dabel