3 sitovky

Cyril Franko franko na seznam.cz
Pondělí Leden 18 10:52:31 CET 1999

> Uz zhruba tyden se pokousim primet Linux aby mi krome  jedne sitovky
>vzal i nekakou dalsi. Zatim marne.
>Mam pri sitovky a vsechny bych chtel aspon pokusne zprovoznit. Jednu
>(ne 2000) to najde kdyz mu reknu na ktere je adrese. Ostatni dve,
>ktere jsou podle me funkcni (aspon jedna na 100%), ne a ne nejak
>najit. Nemam  presne tuseni o jake sitovky jde ale na jedne je
>napsanono Ether16 takze predpokladam ze to bude Ether16. A na druhe
>nic, jen je vyrazen podobna s realtekem. Vsechny tri jsou  na ISA.
>Ciste teoreticky predpokladam ze jsou to sitovky kompatibilni s
> [...]

treba zadat option modul_name io=....... cize option ne io=....
mal som podobny problem, ale zo sietovkou SMC => ale tam bol problem v
nastaveni IP adresy

ak nevies presne aka je to sietovka (typ) tak skusaj modprobe modul_name
napr. modprobe wd.o
podla hlasky zistis ci funguje alebo nie.

moduly su v /lib/modules/nazov_kernelu/net
v subore /proc/interrupts je vypis obsadenych irq
v subore /proc/ioports je vypis obsadenych io

s pozdravom
Cyril Franko
franko na seznam.cz