HUMOR: Soutez

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Pondělí Leden 18 11:02:09 CET 1999

On 18 Jan 99, at 6:43, Miroslav BENES wrote:

> A je nutne mit root part. jako primarni ? Uz se mi povedly 2
> instalace jen do extend a tvari se to v poradku. Muze to nekdy necemu
> vadit ?

PC z extended partiton neumi bootovat, ale jinak jsem uz delal mnoho
rootu v ext. part a nikdy to nevadilo. Podle me je to totiz uplne
jedno, protoze jde jen o to nacist nekde odkud kam partiton  saha,
protom uz se ke vsem typum pristupuje stejne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Zeme je placata, deti nosi cap,
a windows 95 jsou stabilni operacni system.