Par dotazu na "Linux-compatible" (MB Gigabyte, Celeron, ISDN)

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pondělí Leden 18 09:40:55 CET 1999

Dne Pá, 15 leden 1999 jste napsal(a):

>samozrejme hovorime o typu "A", ktery cache ma) ? Jdou Celerony take sparovat,
>nebo je jim tato vlastnost uprena a musim se poohlednout po "cistych"
>Pentiich II?

Pred chvili mi jeden kolega tvrdil, ze je sparovat lze. Je potreba ale pry
trosku sahnout horkou jehlou na tistak :-)

>(Dostal jsem ale mmch. jednu kouzelnou odpoved: "Nase dodavka nepochybne
>bude funkcni na jakemkoliv systemu". Schvalne, co by delali, kdybych jim
>rekl, ze to chci pripojit na Didaktik Gama :) )...

Zas na druhou stranu je treba dodat, ze rikala systemu :-)

Telcontar