RedHad 5.2 CZ - CD CZLUG

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pondělí Leden 18 10:27:40 CET 1999

Dne So, 16 leden 1999 jste napsal(a):
>- melo by to skoncit s chybou az nekde po vice nez 600 megabajtech. Presne
>si velikost image nepamatuju - uz image nemam a CD CZLUGu nemam momentalne
>po ruce.
>
>	Otazka je, co budeme jako CZLUG delat s pripadnymi vadnymi CDcky.
>[ Cc: vybor at linux.cz ]

Ted presne nevim, jak jsi to myslel.

Pokud nevite, co s vypalenymi CD, ktere se budou na vyboru kupit, tak ja bych
vedel, co s nimi.  Bud
a) pokusit se tam dopalit nejake archlivy nebo proste neco, co bude potreba
b) nechat je malym detem na hrani (mam to vyzkousene na vlastni dceri, mala
Kacenka - {katka@| http://www.}buchtovi.cz - se muze zblaznit, kdyz ji hrba
CD-ROM visi ze stropu na spagatku a jak se tak kyvaji, delaji perfektni
odlesky...)

Pokud ale jde o vybirani CD od lidi, pak nevim. Ale pokud ho otestujete a pujde
na alespon jedne mechanice precist uplne, pak neni duvod brat jakoukoli
odpovednost na sebe.

Ota