Definice klaves - Linux a CRT

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Neděle Leden 17 18:22:28 CET 1999

Ahoj!

ALT-<cokoli> je definovano jako <ESC> <cokoli> (normalne za
sebou). Takze alt-? je ESC-?. I kdyz v linuxove keymape je casty "bug"
a alt-? bude totez co alt-/ -> ESC-/ .

> Me by zase strasne moc zajimalo, jak se posila CRTL+ENTER, protoze to
> potrebuji pro dosemu a pmail. Take mi nechodi F10, protoze windows ji
> sproste ukradnou.

Zkus ^J nebo ^M.

Dalsi informace najdete v
/usr/src/linux/drivers/char/defkeymap.map. Tam je v sechno.

								Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).