HUMOR: Soutez

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Pondělí Leden 18 13:24:01 CET 1999

On 18 Jan 99, at 12:14, Miroslav BENES wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Nesouhlasim - me to chodi. Je tam BootManager (1. verze) a PQBoot
> (2.verze) - vybaram mezi DOS / Win / Linux. Samotny linux ma lilo v
> bootsektoru sve root partisny, ktera je extended. Chodi to bezvadne.

Dobre omlouvam se, system commander take umi bootovat z extended.
LILO mi ale z extended nebootovalo, daval jsem normalne bootovat z
nejake primarni asi takle:

boot=/dev/hda2
root=/dev/hda7

Coz chodi take dobre.

Duvod je ten, ze pokud lilo nabiha jako prvni, musi nabihat z
partiton, ktera ma nastaveno, ze je aktivni, coz u extended obavam se
nejde. Ten bootmanager je jiste take instalovan nekde, kde ho BIOS
najde. Nevylucuji samozrejme, ze dneska existuji BIOSy, ktere umi
bootovat dokudkoliv, asi je snazsi bootovat z extended, nez z CDROM.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Linemu beranovi je tezka i jeho vlastni vlna.