HUMOR: Soutez

Zdenek Skalak ogar na norek.skm.vutbr.cz
Pondělí Leden 18 14:39:29 CET 1999

> : My s tim mame potize na ucebnach, viry suverene NT zaviruji a obnova
> : generickeho MBR neni mozna. Musime si pro kazdou instalovanou masinu
> : zalohovat MBR extra.
>
> Tak veru ...

 A proc to neudelat naopak, nenechat WinNT loader, aby vam nabootoval linux?
Vyhody: 1.st - masterboot je genericky, last - mate tam Mickey$oft menu :-) a
nejlepsi ftip na tom je, ze vam loader od M$ NT bootuje linux !!!!
    Prisel jsem na to a delal to rucne (je treba dat lilo do partition, kde je
linux /dev/hda9 napr. a jeji bootsector (1.st) ulozit do nekde do file (nejlepe
na c:\linux.bts) a ten file predhodit NT loaderu pripsanim do boot.ini). Ale ted
jsem objevil program, ktery sam stahne ten bootsector, ulozit ho do file a prida
odkaz do boot.ini - je to http://www.winimage.com/bootpart.htm.
Jo, a v lilu je nejlepsi vyhodit prompt a jine partition (nechat je root :-) at
to zbytecne neceka a nedava vybrat partition).
          Treba to nekomu pomoze :-)
                           Ahoj        Zdenek OGAR Skalak

--
 _____oOo__@(O,O)@__oOo____     ''  .dMMMb  dMP dMP .aMMMb  dMP     dMP