HUMOR: Soutez

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pondělí Leden 18 15:57:38 CET 1999

Miroslav BENES wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Nesouhlasim - me to chodi. Je tam BootManager (1. verze) a PQBoot
> (2.verze) - vybaram mezi DOS / Win / Linux. Samotny linux ma lilo v
> bootsektoru sve root partisny, ktera je extended. Chodi to bezvadne.

A odkud se asi tak nabootuje ten BootManager :-)

Me taky bootuje Grub odkudkoliv :-) a muzu ho umistit treba
do Win partition.

Samozrejme pokud chce clovek verit nelinuxovym programum, muze
si klidne linux nastalovat nekam nakonec disku a bootovat si
ho treba z windows "loadlin-em" a obcas je to docela vyhodne nebot
to setri cas pri prechodu z win->linux.

Osobne ale vyrazne preferuji variantu  s malou linuxuovou root.
Pak si NT mohou prehazovat bootovaci flagy jak chteji a kdyz ma
nekdo potrebu at si prepise treba i MBR - ja mam jistotu ze nabootuji
po preznaceni bootflagu a fdisk /MBR :-)

> (Tohle sem sice nepatri, ale kolega tvrzeni, ze to neumi "PC" je dost
> zavadejici).

Nevim kdo je zavadejici vice :-)

PC BIOS neumi bootovat z niceho jineho nez z prvnich 4 partition a MBR.

--
     Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!
   Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi na fi.muni.cz