Jak pracovat s DBF

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Pondělí Leden 18 16:15:53 CET 1999

> ano, ale nepodporuje indexy a memo, co ma dost stve. nevie niekto o
> niecom, cim by som to mohol urobit? nechce sa mi pouzivat mysql alebo
> podobne...

Co se vlastne snazite delat?

Pokud chcete rozjet nejaky projekt nad databazi, vrele doporucuji mit
databazi a ne dbf. Urcite si dlouhodobe usetrite spoustu starosti,
i kdyz na zacatku to holt budete muset stahnout, zkompilovat ci
zaplatit.

Pokud jde jen o to zkopirovat data z dbf nekam jinam, tak je take
mozno pouzit dbfdump, coz je skript v perlovske distribuci
XBase/DBD::XBase.

		Boycott the Czech Telecom -- www.bojkot.cz