paralel ZIP + printer

Tomas Prochazka xprocha2 na informatics.muni.cz
Pondělí Leden 18 16:54:41 CET 1999

Dobry den,

On Mon, 18 Jan 1999, Miroslav BENES wrote:

> Preji dobry den !
>
> Rad bych se zeptal, jestli v Linuxu funguje ZIP mechanika na
> paralelnim portu soucasne s tiskarnou ? Od ktere verze jadra to jde
> (a jak se to nastavi) prip. od ktere verze jedra se tato moznost
> predpoklada.
>
> Diky za dopovedi.
>
> Miroslav BENES

Jadro 2.2.0 by to melo umet. System prace s paralelnimi porty je znacne
vylepseny. Potrebujete mit zkompilovane jadro s ovladaci parport a
parport_pc. Tim zpristupnite paralelni porty dalsim ovladacum v jadre.

Ovladaci lp potom muzete specifikovat, ktere porty ma obsadit a ktere
nechat volne. Pokud mate v jadre take parport_probe, dozvite se co na
kterem portu mate pripojeno. (napr. doma mi vypise parport0: Printer, HP
DESKJET 690C)

Presny popis je v Documentation/parport.txt.
URL napr.: http://lsd.linux.cz/LSD.cgi?Version=2.2.0-pre6&Arch=i386&\
File=Documentation/parport.txt

                                        S pozdravem

                                                Tomas Prochazka
--
"MSDOS didn't get as bad as it is overnight -- it took over ten years
of careful development."