Doporuceni na fax server

Smolik Daniel smolik na corpus.cz
Pondělí Leden 18 17:02:43 CET 1999

"petr.snajdr na seznam.cz" wrote:

> hmm, nejak nerozumi co je to g3. Myslel jsem, ze format dat.

> No udelat na zaklade class 1 neco co se bude tvarit, ze umi class 2
> je docela dost prace. K odesilani faxu ,ale class 1 vcelku staci ..
>
> BTW: mam pocit, ze je class 2 a class 2.0 :-)
> S pozdravem
>      Petr Snajdr
Dlouhodobe  pouzivam mgetty+sendfax. Ja osobne pro odesilani nahradil sendfax
efaxem. Lepe mi fungoval pri odesilani (umi i CLASS 1). Jinak osobne bych
faxovani snad zakazal. Ono sehnat modem, ktery umi spravne rozpoznavat fax/data
umi class 2 (radeji ne 2.0 s tou jsem mel problemy) a domluvi se s nejakym
stolnim faxem to je opravdu vec. Pride mi, ze modemy se vyrabeji snad cim dal
tim horsi.

                           Dan

--
Daniel Smolik