Nestandardni rozliseni v X

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Pondělí Leden 18 17:20:27 CET 1999

 > Prave jsem zjistil, ze X podporuji i uplne nahodile rozliseni
 > obrazovky. Udelal jsem si 800x660 a 850x660, na slusnych 57.75 resp.
 > 55.4 Hz a to na obycejnem starem 14'' analogovem monitoru:

Ja jsem pred rokem instaloval na svuj novy notebook Linux a X a potesilo me,
ze ac graficky chipset nezvladne 800x600 16bpp, protoze na neco pouziva
potrebnou pamet, tak 800x580 16bpp, taky vytvorene pomoci spc. modeline, to
zvlada v pohode. Nedavno jsem upgradoval z RH4.2 na RH5.2 a koukam, nove X se
ptaji chipsetu, co zvladne, a on tvrdi, ze tohle teda ne... Tak jsem
downgradoval X 8-(

Zdravi
                                       Jacek Kopecky

E-mail: jacek.kopecky na upol.cz (ISO Latin 2 compatible)
WWW:    http://www.upol.cz/~kopeckyj