HUMOR: Soutez

Pondělí Leden 18 23:48:59 CET 1999

Zdenek Skalak (ogar na norek.list.skm.vutbr.cz) wrote:
: > : My s tim mame potize na ucebnach, viry suverene NT zaviruji a obnova
: > : generickeho MBR neni mozna. Musime si pro kazdou instalovanou masinu
: > : zalohovat MBR extra.
: >
: > Tak veru ...
:
:  A proc to neudelat naopak, nenechat WinNT loader, aby vam nabootoval linux?
: Vyhody: 1.st - masterboot je genericky, last - mate tam Mickey$oft menu :-) a
: nejlepsi ftip na tom je, ze vam loader od M$ NT bootuje linux !!!!
:     Prisel jsem na to a delal to rucne (je treba dat lilo do partition, kde je
: linux /dev/hda9 napr. a jeji bootsector (1.st) ulozit do nekde do file (nejlepe
: na c:\linux.bts) a ten file predhodit NT loaderu pripsanim do boot.ini).

Pravda - ja jsem si to same precetl v LinuxGazette a od te doby nekolikrat zdarile
pouzil: http://www.linuxgazette.cz/issue36/larriera.html. Ostamtud to musi pochpit
snad kazdy, je to napsane dost polopatisticky.

Leos Bitto