Uzivatele nemohou zapisovat na primountovany vfat syste

Úterý Leden 19 00:36:25 CET 1999

> narazil jsem na problem se kterym si nevim rady. Nedari se mi nastavit prava
> pro zapis na primountovany disk [vfat] pro obycejneho uzivatele. Pritom mam
> ve /etc/fstab nastaveny parametr 'auto, rw', pokud se pokusim zmenit pristupova

Napsal jsem man mount, nasel sekci o fat a precetl si o parametrech
uid, gid a umask. Prectete si to take.

> prava (na 777) chmodem nic se nestane, chmod skonci uspesne, ale prava zustanou
> stejna (755). V manualu k mountu jsem zminku o nicem takovem v souvislosti s
> vfat nenasel, ale predpokladam, ze problem bude tady, protoze zmenit prava

Ja nasel...

> na primountovanou ext2 paritition lze bez problemu.
> Netusite nekdo, v cem by mohl byt problem?
>
> Predem dekuji za jakykoli postreh

Ehm... no, zkuste postrehnout v manualu pismenka...
(clovek by nerekl, ale pismenka se daji slozit ve slova, atd...)

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution