Co je 'rpm -F'? Was: Co s `undefined symbol: __libc_start_main' ?

Jan Kybic Jan.Kybic na epfl.ch
Úterý Leden 19 10:28:25 CET 1999

> Distribuciu pre PPC sice nepoznam ale myslim, ze by mohlo zabrat:
> 'rpm -F *' v adresari s rpm-kami.

Co by to melo delat? Moje rpm rika na 'rpm -F': `unknown option'.
V man rpm to taky neni. Jestli jste myslel `-force', tak to zkouset
nechci, protoze minuly pokus o upgrade, kde jsem mel zapnutou kontrolu
zavislosti, mi zboril system. Proto se domnivam, ze kdyz kontrolu
zavislosti vypnu, povede to ke katastrofe zcela jiste.

Prozatim to vypada, ze system zatim necham tak jak je a az budu mit
nekdy den cas, vsechno peclive zazalohuji a znovu preinstaluji. Ale
stve me to, protoze jsem se tesil, ze s RedHatem uz nic takoveho
nebude nutne.

H.

Jan Kybic <Jan.Kybic na epfl.ch>      BIG IOA DMT EPFL Lausanne, Switzerland
http://bigwww.epfl.ch/kybic        tel. work +41 (21) 693 5741
For PGP key see my WWW page.