ADMIN: novy listserver

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Leden 19 11:13:00 CET 1999

	Dobry den,

	prehodil jsem konferenci na novy listserver; melo by byt aspon
v zasade funkcni, jen jsem zapomnel brat v uvahu lidi s postpone.
Uz by to melo byt OK, omlouvam se za ty maily, ktere lidem prisly navic.
Prostudujte si prosim nove Meta-FAQ.

	V listu je nyni povoleno pouzivat cestinu s diakritikou
a ma dalsich nekolik vylepseni.

	Dekuji timto vsem, kteri pomohli list testovat, a taky panu
Oldrichu Sapakovi, spravci listserveru listserv na muni.cz za podporu,
kterou tomuto listu po nekolik let poskytoval.

	Pripadne problemy s listem mi hlaste, doufam ze se situace
behem dneska ustali :-)

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/