UNEXPECTED INCONSISTENCY

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Leden 19 13:33:14 CET 1999

Dne -1. -1. -1 someone napsal:

> Dobry den,
> mam takovy problem
>
> /dev/hda2 UNEXPECTED  INCONSISTENCY  fsck MANUALLY
> ( i.e., without -a or -p options )
>

> .....An error occurred during the file system check.
> .....Droping you to a shell; the system will reboot
> ..... when you have the shell
>
> Give root password for maintenance
> ( or type Control-D for normal startup) :
>
> Da se to jeste nejak zachranit nebo mam instalovat znovu.

Uz se mi to take stalo, pomohlo zadat to rootovske heslo a nasledne
provest e2fsck -fc /dev/hda2

IMHO to ovsem muze byt dusledek bliziciho se konce disku nebo radice a pak
se chyba zrejme brzo vrati...

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz