Hry a Linux

Peter Lacko lacko na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Úterý Leden 19 13:59:38 CET 1999

Jan Rusnak <jr na cyberspace.sk> wrote:

> .
> .
> .
> Kdesi som cital ze ID's programuju svoje hry pod NexTStepom, a potom

Hm .. to si pametam .. to bolo myslene zo srandy ..
 NeXTStep ma totizto priamo v systeme 3D kniznicu (podporuje rendemanovske
 prikazy) mno , a tvrilo sa , ze oni len vyuzivaju tuto kniznicu,
 a potom pod dosom emuluju NeXT (tym oddovodnovali na vtedajsiu dobu
 "pomalost" dooma :-))

> sa to portuje na win a ostatne systemy. Videl som aj zabery z ID'softu
> a tie masiny co tam mali nevyzerali moc windoze friendly :)).

Peter Lacko