Rekursivni adresarova struktura /usr/bin/mh

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Úterý Leden 19 14:39:58 CET 1999

On Tue, 19 Jan 1999, [iso-8859-2] Rychetský Pavel PharmDr wrote:

> Dobry den,
> zacinam s Linuxem. Po nainstalovani Red Hat z CD z Computer Pressu
> jsem narazil v adresari /usr/bin na link pojmenovany mh a smerovany zpet do
> adresare /usr/bin. (ls mh* -l dava:
> lrwxrwxrwx  1 root root 1 Dec 30 09:00 mh -> .
> ).
>
> Je to tak spravne, k cemu tato struktura slouzi, mohu ji zrusit?
  Korektni to je, symbolicky link muze ukazovat na cokoli, tedy i na '.'
    Nevim jaky to muze mit smysl ;-)
  Ja bych ten link smazal. Zadny systemovy program takovouto cestu
    nepouziva. Kdyby s necim nastaly problemy tak lze ten link znovu
    obnovit ...
  Spise by bylo zajimave zjistit, kde se tam ten link vzal. Mam presne tu
    stejnou distribuci (ze stajneho CD) a nic takoveho mi instalace
    neudelala ...

 -- Adam --

* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *