ATI Mach64 a framebuffer

Roman Vesely drak na brailcom.cz
Úterý Leden 19 15:19:08 CET 1999

Ludek.Brukner na barco.com wrote:

> podarilo se vam nekomu rozchodit v jadre 2.2pre korektne framebuffer a
> soucasne s nim XServer? Ja pouzivam videokartu ATI Xpert na Work, a tam mi
> to jednotlive funguje, ale dohromady nikoli [Xsever ma "rozsypany obraz"
> == prehazene sloupecky, pokud pri bootu aktivuju fb].

Mam podobnou zkusenost. (ATI Mach 64 RAGE II 2MB RAM , XFREE 3.3.2.3)
Na obecnou podporu VESA beha dobre...
Jen nejdou nastavit pomoci fbset takove jemnustky, jako obnovovaci
frekvence, rozliseni...
Kdyz dam v Kernelu primo podporu cipu ATI, na konzoli beha FB bez
problemu,
ale X-windows behaji divne - zrni barevne prechody....
Tyhle problemy to dela ve vsech 2.1.12x a 2.2.0-prex jadrech.
Zkusil jsem i novy X-server (3.3.3), ale nepomohlo to...

		Roman
--
---
Drak alias Roman Veselý