Fwd: ...... Delphi on Linux ? ... !

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Leden 19 15:37:23 CET 1999

Dne 19. 1. 1999 Oto Buchta napsal:

> Neda mi to, ale musim zde toto forwardovat. Jenom se bojim, aby nedoslo k tomu,
> ze cely svet bude vyvyjet windowsi aplikace a pomoci wine je porvozovat na
> vsech moznych platformach...

Linus myslim rekl, ze emulatory Linuxu spis uskodi nez pomohou a zrejme ma
pravdu...

Proc by vyvojarske firmy budovaly Unixovy tym, kdyz prijde levneji zaplatit
jednoho cloveka, ktery program otestuje pod Wine a upozorni na pripadne
chyby, ktere uz ovsem muze opravit stavajici Windowsovsky tym...

Nejhorsi je, kdyz si pak ta firma dela reklamu, ze jejich aplikace bezi i
v Linuxu a az teprve nekde v manualu se clovek docte, jak se veci opravdu
maji...

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz