Par dotazu na "Linux-compatible" (MB Gigabyte, Celeron, ISDN)

milon na sh.cvut.cz milon na sh.cvut.cz
Úterý Leden 19 18:06:49 CET 1999

Stanislav Meduna <stano na trillian.eunet.sk> writes:

> On 16 Jan 1999 13:56:52 +0100, Jan Kasprzak wrote:
>
> : Za precteni stoji clanek http://kikumaru.w-w.ne.jp/pc/celeron/index_e.html,
> : kde autor zprovoznil SMP stroj se dvema Celerony. Chce to jen
> : trochu zrucnosti.
>
> No nazdar :-) Ale vyzera to pekne a s trochou skusenosti
> a netrasucimi sa rukami by to mohlo byt realizovatelne.
> Je tu niekto, kto to uz skusal?
>
> Zdravi
> --
> 					Stano

Hi

Jo, bezely mi dva Celerony 266MHz na 400MHz bez problemu. Jadra
2.1.1xx, Debian potato. Pak jsem je prodal a ted zkousim dve Mendocina
(Celerony A) na 450MHz, jadro 2.1.132, a zatim se to tvari very stable.
Problem je, ze ja to prd vyuziju, ale ten pocit ...  :-). Pokud nekdo mate
nejaky solidni benchmark, tak ho muzu zkusit.

Bye milon

P.S. Kolega, co je dela, rikal, ze prvni kusy byla hruza, ale ted mu
trva jeden tak 30 minut. Jeste doplnil, ze clovek nema pravo na omyl.
Zatim jeste nezkazil ani jeden.