pristup na X

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Leden 19 16:09:34 CET 1999

Dne 19. 1. 1999 Jiri Brezina napsal:

> dobry den,
> pred nedavnem tu byla diskuze o terminalu umuznujicim pristup z pc na X.
>
> asi "vyhral" vnc [mel jsem dojem].
>
> ale mam nasledujici dotaz:
> ma nekdo zkusenost se zobrazenim X z SGI na pc s linuxem ?
> lze nejak zobrazit prac plochu s toolchestem, etc ?
> nebo je nutno poridit si motif pro linux (ktery jsem kdesi videl v
> nejake nabidce), coz predpokladam.

Strilim od boku, ale co pouzit ssh? Ten prece posila na jednu stranu
obrazovku a na druhou eventy z klavesnice a mysi, takze neni duvod, proc
by mel byt potreba Motif.

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz