Jak na NTFS?

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Úterý Leden 19 19:06:06 CET 1999

On 19 Jan 99, at 17:22, David Sauer wrote:

>     Frantisek> Hi all,
>     Frantisek>  mam doma NT a RH5.2,
>     Frantisek>  cast harddiisku je formatovana na NTFS
>     Frantisek>  a ja se na ni z Linuxu nemuzu vubec kouknout
>
>     Frantisek>  poradte mi prosim co s tim mam delat.
>
> Nic.
> Nebo lze zkusit kernel 2.2.0pre7 (možná i některý starší), má podporu
> NTFS - ale jen read-only. Snad existuje i nějaký patch, který zařídí rw přístup.

Existuje, není to patch, je to volba při kompilaci. Ale píšou u ní
DANGEROUS.

zdavím
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.