diakritika ve windows vs samba 2.0 (VYRESENO a OMLUVA)

Ondrej Suchy ondrej.suchy na parlament.cz
Úterý Leden 19 20:42:22 CET 1999

> pokud si ve windows 95 namapuji disk sdileny pres sambu 2.0.0-1 a dam
> vytvorit novou slozku, tak
> a) windows si stezuji, ze "nova slozka mozna nebude pristupna", coz se
> da vydrzet, ale kazdopadne to obtezuje,
> b) slozka se vytvori defaultne s diakritikou ("Nova' sloz~ka"), cimz se
> totalne znepristupni pro jakekoliv dalsi operace s ni.

omlouvam se, napadlo mne podivat se do Czech-HOWTO, a tam jsem se docetl
reseni:
do /etc/smbd.conf pridat radky:
  client code page = 852
  character set = iso8859-2

a funguje to spolehlive i se sambou 2.0

ondrej

--
Redmond, WA: Tiskovy mluvci Microsoftu potvrdil, ze oficialni vydani
Windows 2000 se zpozdi nejmene do prvniho kvartalu roku 1901.

Ondrej Suchy
ondrej.suchy(a)parlament.cz
http://lide.punknet.cz/volkifan