Neco jako BLAT

Martin Mares mj na ucw.cz
Úterý Leden 19 22:54:31 CET 1999

Zdravim,

> Jedna se o mail >8MB posilany pravidelne na jednu adresu, kde mail server
> bere takovehle macky. Ja mam mailserver omezeny na 4MB a predpokladam ze
> jine mailservery na tom nebudou jinak. Takze bych potreboval spustit neco
> pres nohup, co dopravi ten mail primo na ten cilovy mailserver.
>
> Vygenerovat MIME message bych umel, ale to pripojeni na SMTP server,
> vyhandlovani hlavicky a nakopirovani te MIME zpravy jako DATA bych
> nejak potreboval vyresit.
>
> Prekvapilo mne ze neco takoveho v Linuxu neni a v NT ano. Asi proto ze
> [...]

   Pokud nebude vadit, ze nebude-li mail okamzite dorucitelny, neulozi
se do zadne fronty, neni problem vse vyresit tim, ze si na toto poslani
spustite sendmail s jinym konfiguracnim souborem, v nemz nebude velikost
mailu omezena a pripadne bude nastaven explicitni routing posty.
Tedy neco jako: `/usr/sbin/sendmail -U -C sendmail.cf.large who na where <mail'.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"This message transmited on 100% recycled electrons."