Pocesteni Emacsu v RedHat 5.1 (Kasp.)

Michal Kvasnička qasar na econ.muni.cz
Středa Leden 20 11:06:39 CET 1999

Dobry den!

Pokousel jsem se pocestit emacs v RedHatu 5.1 (distribuce upravena
panem Kasprzakem -- snad jsem mu nezkomolil jmeno). Podle navodu.
Ale nefunguje mi to. Muzete mi, prosim, poradit, kde je chyba?

Mam emacs 20.2.1, ktery je na inst. CD. Pocestovaci balik je taky z toho
CD.

Soubory (3) jsem nahral tam, kde maji byt, system je najde.
Konf. soubor .emacs jsem pretahl primo z dokumentace, ve stejnem poradi.

Kdyz mam uveden i leim/czech (v puv. distrib.), hlasi mi emacs chybu:
    Error in init file: Invalid read syntax: "] in a list"
Kdyz ho vyhodim, hlasi to dalsi chybu v poradi:
    Error in init file: Symbol's function definition is void:
setup-8-bit-environment

Kde je, prosim, chyba? Co s tim?

S diky a pozdravy
    Michal Kvasnicka