gdb a core

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Leden 20 13:59:35 CET 1999

Dne 20. 1. 1999 Michael Mraka napsal:

> Michal Krause wrote:
> % Zdravim,
> %
> % pisu daemona, ktery obcas spadne na sigsegv. Ten pad se objevuje nepravidelne
> % jednou za nekolik tisic pozadavku, takze krokovat to nelze. Pokud zkoumam
> % vznikle core, nedari se mi zjistit, kde presne k padu doslo. Tohle je vystup
> % povelu where (gdb poustim takhle: gdb -c=core program):
>
> Prilinkujte Electric fence (-lefence) pak by to melo spadnout pri prvnim
> pouziti nealokovaneho pointru. (A ne jednou za 1000 pouziti, kdyz se
> skutecne neco prepise.)

Zkusim to, ale mam obavu, ze to nepomuze, protoze jde o multithreadovou
aplikaci (coz jsem jak koukam minule zapomnel napsat) a domnivam se, ze
pad nastane v dusledku nejake neosetrene synchronizace.

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz