wine odmita unix filesystem

Vladimir Michl Vladimir.Michl na upol.cz
Středa Leden 20 14:23:19 CET 1999

Roman Sobotka <sobotka na zf.jcu.cz> writes:

> Dobry den
>
> Mam problem s emulatorem wine. Kompilace a instalace probehne bez problemu
> (ver 990103), ale to je take vse. Pri spusteni zkonci s hlaskou
>
> /usr/windows not accessible from DOS drive
> /usr/windows/system not accessible from DOS drive atd..
>
> to mi ale nejde na rozum, protoze v souboru wine.conf mam tuto cast
>
> [wine]
> Windows=/usr/windows
> System=/usr/windows/system
> Filesystem=unix
> atd..

> [...]

V predchozich odpovedich to nebylo dostatecne zmineno.

Wine potrebuje namapovat disky (viz predchozi maily), a je mu zcela jedno
na jakem disku a filesystemu to je (no mozna to az tak neplati). Cesta
k windows se pak muzi zadat pres tyto disky.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Address:  U nove skoly 292                                        *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *