Kdo vi jak odstranit LILO?

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Středa Leden 20 14:51:37 CET 1999

Postup by mel byt nasledujici:

1) Pokud mate Win98 boot disk - tak z nej nabootujte a v promptu dejte
fdisk /mbr coz vam obnovi Win98 MBR....
    Pokud nemate Win98 boootdisk asi to tak nepujde...(alespon tak to
fungovalo u Win95 nevidim proc by to nemelo fungovat pod Win98).

2) Nabootujte linux a zkuste zkonfigurovat lilo tak aby pridalo do LILa
moznost bootovat i  jiny system nez Linux
   postupujte podle navodu na isntalaci LILO.  sobour kterym se lilo ridi
je /etc/lilo.conf po zmenach je potreba spustit /sbin/lilo

S Pozdravem Sam

Odpovězte prosím uživateli: linux na linux.cz