gdb a core

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Středa Leden 20 15:07:34 CET 1999

Ahoj kdysi kdyz jsem programoval pro Windows jsem pouzival BoundsChecker
(od firmy Numega). Software ktery se spustil a zeptal se co ma spustit dal.
A pak logoval a analyzoval provadeny kod. Kdyz to nekde spadlo tak on urcil
na co to spadlo a proc. Kdyz ne tak na konci podal report ve stylu tady jsi
alokoval pamet a neuvolnil ji apod. Dela neco podobneho i nize zminovana
knihovna ?

                                                                  Diky za
odpoved Sam

Odpovězte prosím uživateli: linux na linux.cz