Announce: vylepseny wmconfig

Tomas Prochazka xprocha2 na informatics.muni.cz
Středa Leden 20 15:18:09 CET 1999

Dobry den,

upravil jsem utilitku wmconfig k obrazu svemu pro afterstep. Upravena
verze obsahuje volbu pro generovani adresarove struktury s moznosti
specifikovat mini ikony k jednotlivym polozkam menu. Take jsem pridal
moznost urceni adresare, do ktereho se bude menu generovat.

A kde jej najdete? Binarni a zdrojove rpm baliky jsou a URL
http://www.fi.muni.cz/~xprocha2/projects.html

		Na vase ohlasy a pripominky se tesi

                                                Tomas Prochazka
--
"MSDOS didn't get as bad as it is overnight -- it took over ten years
of careful development."