Maxoptix T5-2600 pod Linuxem?

Jaromir Zdrazil Jaromir.Zdrazil na vsb.cz
Středa Leden 20 16:22:37 CET 1999

> Potrebuji pouzivat MagnetoOptickou mechaniku Maxoptix T5-2600  s Write
> Only medii pod Linuxem.  Nevite nekdo kde najdu nejake Maxoptix-HOWTO,

Existuje, ale je dosti stara a neaktualni, .... . Mam 2.6 Olympus.
Doporucuji pulkilove sektory. S kilovyma jsem linux nikdy
bezproblemove nerozchodil. Ale uz jsem to asi rok nezkousel, tak
mozna je nejvyssi cas to zase zkusit, ale pochybuji. SCSI
subsystem je jeden z mala, co se moc nezmenilo v 2.1 kernelu.

> nebo jeste lepe nemate nekdo prakticke zkusenosti?
> Na prepisovatelna media jsem zkusil pouzit tar primo na /dev/sdb a to
> funguje
> normalne. Kdyz jsem to ale zkusil na WO medium povedlo se mi vytvorit
> archiv,

Nepouzivam.

> pridat jednou k archivu dalsi soubory ale pri dalsim pridani odeslo cele
> medium tak,
> ze z neho nejde nic precist. :-(
> Ty media jsou docela draha a nechtel bych jich moc nahazet do kose.
>
>         Jirka

Jaromir.Zdrazil na vsb.cz