opening /dev/audio: Device not configured

David Sauer davids na iol.cz
Středa Leden 20 16:27:32 CET 1999

    fantomas> Zdrvim vas;
    fantomas> skompiloval som si jadro, kartu mam MediaSound SW32; v DOSe som si ju
    fantomas> nakonfiguroval na port 220, irq 7, dma 1, mpu 401 port 330 IRQ 9

    fantomas> nuz ked na linuxe s nou nieco skusam, hlasi mi hlasku v subjekte;

    fantomas> skusal som to skompilovat ako modul a dat
    fantomas> insmod sound irq=7

    fantomas> neslo...
    fantomas> poradi mi niekto co mam robit aby mi isla zvukovka ?

Možná trochu více informací ... co je to za jádro a co vypíše

cat < /dev/sndstat ?

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)