Masquarada

Michal Jursa merlin na capa.cz
Středa Leden 20 16:53:02 CET 1999

Petr Cech wrote:

> Tomu modemu (tedy rozhrani ppp0) nema smysl dat privatni adresu. A proc
> vlastne. Pri vytoceni pppd zistka adresu od poskytovatele. Ta je pak videt
> v celem Inetu.

Mam linux, ten linux ma modem a ja potrebuju, aniz bych
pouzil jinou podsit, pomoci masquerady donutit ten linux aby
pakety z toho modemu chodily do sveta a zase zpet na
modem...

Proste potrebuju z toho linuxu mit dialup server, ktery
vsechno forwarduje pres masqeradu do sveta a zpet.

Prece uz jste si nekdo rozchazeli vlastni dialup...
PROSIM HELP, SPECHA !!

Michal Jursa
mailto: merlin na capa.cz
phone:  +420603453577