HLEDA SE: Alternativa misto TripWire

Ondrej Suchy ondrej.suchy na parlament.cz
Středa Leden 20 17:06:41 CET 1999

> Myslim, ze tyto pozadavky by mohl splnovat COPS. Pred casem jsem to

mozna se jedna o shodu jmen, ale COPS byl puvodne na neco jineho, ne?

ja uspesne pouzivam zde jiz zminovane l5 - je to male, rychle, staticky
linkovane - takze se to da bezpecne hodit na disketu, mam k tomu napsane
skripty, ktere mi vyjedou changed, deleted a added.
tripwire je takovy tezkopadny...

ondrej

--
Redmond, WA: Tiskovy mluvci Microsoftu potvrdil, ze oficialni vydani
Windows 2000 se zpozdi nejmene do prvniho kvartalu roku 1901.

Ondrej Suchy
ondrej.suchy(a)parlament.cz
http://lide.punknet.cz/volkifan