Masquarada

Středa Leden 20 19:19:27 CET 1999

Michal Jursa (merlin na capa.cz) wrote:
: Mam linux, ten linux ma modem a ja potrebuju, aniz bych
: pouzil jinou podsit, pomoci masquerady donutit ten linux aby
: pakety z toho modemu chodily do sveta a zase zpet na
: modem...
:
: Proste potrebuju z toho linuxu mit dialup server, ktery
: vsechno forwarduje pres masqeradu do sveta a zpet.

A nemuzete si dovolit pouzit dalsi IP adresu ze stavajiciho subnetu?
Predpokladam ze ten Linux ma alespon jednu ethernetovou kartu. Pak
by podle me nejjednodussi bylo dat pppd parametry ":1.2.3.4 proxyarp",
kde 1.2.3.4 je IP adresa ze stejneho subnetu jako je ta ethernetova
karta, samozrejme ji nesmi pouzivat nikdo jiny. Vice informaci viz
PPP-HOWTO.

Leos Bitto