ANNOUNCE: Cesky katalog pro mailoveho klienta Mana

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Leden 20 19:27:14 CET 1999

Zdravim,

dokoncil jsem cesky katalog programu Mana. Mana je volne siritelny mail
agent postaveny na Pine.

Nez poslu katalog autorum, bylo by dobre ho jeste trochu otestovat.

Ja sam uz nejakou dobu katalog testuji (hlavne mailovou cast, News prilis
nepouzivam) a preklad se zda byt celkem v poradku. Je ale fakt, ze nektere
prekladane texty jsem pri provozu vubec nevidel.

Katalog i Manu najdete na adrese http://linux.nawebu.cz/mana/
(kdyby nahodou Vas nameserver jeste o teto adrese nevedel, zkuste
http://www.nawebu.cz/linux/mana/)

Jeste mala poznamka: Mana hleda katalogy v /usr/local/share/locale/...

Pripadne pripominky posilejte na moji adresu: mike na navrcholu.cz

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz