libc5 a libc6 na jednom systemu

Středa Leden 20 21:27:30 CET 1999

On 20 Jan 1999, Mikulas Patocka wrote:

> Upgradoval jsem system na libc6, celkem to chodi, ale mam problem se starymi
> programy pro libc5. Knihovny pro libc5 mam v /usr/i486-linux-libc5/... a ten
> adresar mam v ld.so.conf.

Rozhodne bych se podival, jestli mam nainstalovanou posledni verzi ld.so
(posledni, o ktere vim, je 1.9.9) a pak bych spustil ldconfig, aby se
refresnulo /etc/ld.so.cache.

V dalsi fazi bych pomoci ldd (bacha na RH, tam je ldd z glibc, ktere
s libc5 programy funguje BLBE) zkoumal, jestli to ma na svedomi vlastni
program nebo nektera z knihoven (napr. u toho fvwm by to teoreticky mohla
zpusobit libXpm). Pak bych se podival, jestli nema ten program nekde
nadratovany -rpath.

A pak uz bych se na to asi vykaslal. :)

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"