libXpm.so.4 is needed by ..

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Leden 21 11:10:01 CET 1999

Dne 21. 1. 1999 Miroslav BENES napsal:

> Preji krasny den !
>
> Pokousim se na RH 5.1 nainstalovat XFree86-3.3.3, ale nedari se mi.
> Je vyzadovan balicek xbanner, ale ten zas vyzaduje libXpm.so.4.
> Prikaz "ldconfig -v | grep libXpm" vypise :
>
> --
> libXpm.so.4 => libXpm.so.4.2
> libXpm.so.4 => libXpm.so.4.9
> --
>
> pricemz tyto soubory (a linky) existuji v adresarich
> /usr/i486-linuxaout/lib
> /usr/i486-linux-libc5/lib

Tohle jsou knihovny pro aout binarky a libc programy. Vy potrebujete glibc
verzi (v /usr/X11R6/lib). Budete si muset nainstalovat balik xpm-...rpm

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz