RH 5.1 a soft pro libc5

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Leden 21 12:40:39 CET 1999

Dne 21. 1. 1999 Ceska napsal:

> Hi,
>
> Mam na masine RH 5.1.
> Stroj slouzi jako DIAL-UP server, ktery je ovladany via
> soft PortSlave.
> Overovani uzivatelu se provadi via RadiusServer (Livingston).
> Frcel jsem puvodne na RH4.2 , kde po zadani prikazu "w" jsem
> dostal seznam prihlasenych uzivatelu....
> Po prechodu na RH5.1 uz ten seznam nedostanu....

Tak to mate neco shnileho, protoze me to na 5.1 normalne funguje...

> Muzu nejak priinstalovat na RH5.1 knihovny libc5, tak aby se
> dohodlo a nedoslo k padu systemu?
> (jake balicky to presne jsou?)

V RH 5.1 je balik libc-5.3.12-27.i386.rpm, v contribu pak
libc5-5_4_38-10_i386.rpm
Muzete si jeden z nich bez obav nainstalovat, knihovny se hodi do
/usr/i486-linux-libc5
Pak uz staci bud
a) pridat radku /usr/i486-linux-libc5 na zacatek souboru
/etc/ld.so.conf a spustit ldconfig
b) spoustet program povelem LD_LIBRARY_PATH=/usr/i486-linux-libc5 program

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz