HUMOR: Soutez

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Leden 21 12:43:09 CET 1999

Dne 21. 1. 1999 Michal Hucik napsal:

> Hi,
> 	kdyz uz se tu hovorilo o ruznych preklepech a jinych 'humornych'
> udalostech, ktere dokazi odporoucet system, tak jsem si vzpomnel na jednu ze
> svych prvnich epizod, kdy jsem se seznamoval s unixem:
>
> cd ~home/
> rm -rf *
> ls -la
>
> ( aha, jeste mi tady zustaly soubory, ktere zacinaji teckou)
>
> rm -rf .*		:)

To same se mi stalo taky, nastesti ne s rm, ale s chown, coz me stalo pouze
nejaky ten cas, nez jsem vratil vsem postizenym jejich soubory :)

S pozdravem

ICQ: 7665279                                                     /\/  \
email: mike na navrcholu.cz ______ http://www.4web.cz/ ______  NAVRCHOLU.cz