ANNOUNCE: XFree86 podporujici TrueType fonty

Čtvrtek Leden 21 13:26:36 CET 1999

On Thu, 21 Jan 1999, Michal Krause wrote:

> Jak je to vubec reseno s kodovanim?

TTF maji (vetsinou) mapu pro Unicode. xfsft ma hromadu kodovacich
tabulek, pomoci kterych muze predstirat, ze ma k dispozici jeden font
v mnoha ruznych kodovanich. X-TT do dela podobne, ale detaily neznam.
Asi by bylo trochu cistsi, kdyby se prekodovani provadelo na strane
klienta a server nabizel pouze Unicodovy font, ale tohle funguje
a neni potreba vrtat se v klientech.

On Thu, 21 Jan 1999, Petr Stanek wrote:

> No mne jdou ty defaultni Arial, ci Times New Roman i bez TrueType fontu.
> Samozrejmne to predpoklada spravne ceske fonty pro X11 a pripadne
> si pohrat s aliasy. Vtomto pripade neni vubec potreba TrueType fontu.

Doporucuji porovnat kvalitu vyslednych pismen a pak teprve vynaset soudy
o uzitecnosti.

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"