Jeste jednou KDE a kikbd

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Čtvrtek Leden 21 13:29:14 CET 1999

Dne Čt, 21 leden 1999 jste napsal(a):

>A zkusil nakopirovat dohromady /usr/share/locale/cs a cs_CZ, pak udelat
>linky z cs_CZ na cs a cz? Me to pomohlo.

Potvrzuji, ze toto je ten "spravny" zpusob a chodi temer vse.
Narazil jsem ale ma problem krouzkovaneho u a U, to nejsem schopen napsat, a to
ani pomoci stanova baliku s forcedIM verze 0.04.
A pak mam nejakou divnou ptakovinu s locales.
cs_CZ je jediny adresar, na nej linky cs a cz, v locales.alias czech i cs_CZ
ukazuje na cs_CZ.ISOblablabla
nastaveni LC_ALL=cs_CZ nefunguje, alw
LC_ALL=cs jede az na zminene uU v pohode.

Nevite nahodou, kde by mohl byt zakopany pes?

Diky,
	Telcontar