xfig incomplete arc

Robert Follner follner na icl.cz
Čtvrtek Leden 21 14:11:51 CET 1999

Ahoj,
nakreslil jsem si pracne obrazek v xfig a ulozil. Pak jsem
ho chtel exportovat, ale hlasilo to, ze chyba a ze pry se mam
podivat na standard error - vtipalek, kde bych ho asi tak vzal?
Tak jsem to ukoncil a znova spustil a pokusil se nacist.
Ale prekvapeni:
---------------------
File edisch1.fig:
Incomplete arc object at line 17.
Bad format

To je moc vtipny. Akorat, ze to pak nenacte ten obrazek.
Tak se chci zeptat:
Existuje nejaky zpusob, jak ten obrazek spravit/precist?
Je to jen textovy file, tak to snad musi jit.
Nebo, existuje nejake spolehlive vektorove kreslitko?

--

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno