Borland-like prostredi pro C

Jakub Velimsky velimsky na karel.troja.mff.cuni.cz
Čtvrtek Leden 21 14:28:41 CET 1999

> Vi nekdo o komplexnim vyvojovem prostredi jako bylo treba Borland C
> fungujicim na Linuxu? Prosim pomoc, vono to vypada, ze nic takovyho
> neni!

Wpe v konzoli, respektive xwpe v X windows. Umoznuje pouzivat ruzne
prekladace (C, fortran, pascal), podporuje projekty s vice
zdrojovymi soubory, zvyraznovani syntaxe, debugging. Ovladani, vcetne
klavesovych zkratek je prave Borland-like. RPM pro RedHat jsou k
nalezeni na ftp.muni.cz. Slysel jsem, ze obcas pada, ale ja zatim nemel
zadne problemy (s prekladacem PGCC g77).

 |     Jakub VELIMSKY        |  velimsky na karel.troja.mff.cuni.cz  |
 | http://karel.troja.mff.cuni.cz/students/velimsky/velimsky.html |