Omezení pruchodnosti LAN, alias nemoznost brouzdani rychleji

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Čtvrtek Leden 21 14:35:49 CET 1999

Dobry den,
mam takovy to problem. Potreboval bych omezit pristup k webu uzivatelum,
kteri jsou pripojeni pres Linux-proxy a to tak, aby mohli vyuzivat jen
urcitou sirku ethernetu.
Jsou pripojeni po ethernetu 10MBit/s. Potreboval bych jim to omezit tak na
36, 64, nebo 128 kbit/s ? Je to mozne ? Popr. nejakym SW i pod jine OS.
Diky za odpovedi.

Hezky den, preje
Ladislav Solc,  HP NSP
Microsoft Certified Professional (Linux Non-Certified NewComer )
APEX Computer s.r.o.
e-mail: solc na apexcomp.cz
http://www.apexcomp.cz
http://ladas.softcom.cz