ADMIN: zpravy s divnym From:

Čtvrtek Leden 21 16:02:58 CET 1999

Dna St, 20 jan 1999 ste napisali:

Zdravim
>Mimochodem, to byste nevěřili, kdo všechno má nepořádek v DNS
>(MX ukazující na CNAME a podobně). Mezi jinými třeba penguin.cz,
>vc.cvut.cz a jiní.
>-Yenya

ako zónový administrátor domény .penguin.cz sa hlboko ospravdlňujem a
zároveň ďakujem za upozornenie smerovania MX záznamu na CNAME čo je
v rozpore s RFC974. Chybu som spravil ja nedostatočným naštudovaním
daného RFC,.. štandardy treba dodržiavať. Ešte raz sorry, ak to spôobilo
listu, alebo niekomu inému problém. Po reloade zóny bude záznam
smerovaný na záznam typu A, ako sa sluší a patrí;)

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich |    Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk         |